2013. július 4., csütörtök

Első díjak

Megkaptam erre a blogomra is az első díjakat, amiket nagyon köszönök szépen. :)

Köszönöm szépen MusicArt-nak. :)
Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
2. Tedd ki a képet, majd válaszolj a kérdésekre.
3. Tegyél fel öt kérdést.
4. Küld tovább öt embernek.

Válaszok:
- Mi ad ihletet az íráshoz? 
Nagyon sok minden, például egy zene, egy film, egy kép, vagy akár egy álom. És van egy külön múzsám is. :)
- Szeretsz a természetben lenni?
Igen, nagyon imádok kint lenni, kivéve, hogyha nagyon meleg van.
- Mi a kedvenc könyved?
Az egyik legnehezebb kérdés. Egy könyvet ki sem tudok választani, mert már nagyon sok jót olvastam. De leginkább J. K. Rowling könyveit szeretem, és J. R. Ward könyveit.
- Milyen híres emberre találkoztál már?
Hú az összesre nem emlékszem. Számos magyar színésszel, és énekessel. Kedvenc együttesem egyik tagjának a feleségével, stb. :) Számomra találkozni egy híres emberrel mindig nagy élmény.
- Hány pontot kapna tőled a blogom?(1-5)
Abszolút öt pontot adok rá, hiába mondják az emberek, hogy változtatni kellene a stíluson, nekem így tetszik, ahogy van. :)

A én kérdéseim ugyanezek. :)



Második díjat is köszönöm szépen MusicArt-nak és Juliette Amalia Lucas-nak :)

Szabályok: 
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Kérdésekre válaszolni!
3. 11 kérdést feltenni!
4. Küldd tovább pár embernek!

11 dolog magamról: 
- Nem tudok zene nélkül élni. 
- Mindig mindenkinek segítek, akár mit is kér. (egyik legnagyobb hibám)
- Álmodozó vagyok. 
- Kedvenc városom London, ezért játszódik a történeteim nagy része Angliában. 
- 14 éves korom óta írok több kevesebb sikerrel. 
- Imádok mindent, ami a fantasy világgal kapcsolatos. 
- Melankolikus természetem van. 
- Ha egy számomra fontos szereplőtől kell megválnom a történetemben megsiratom. 
- Kedvenc színem a kék és a fekete, régen a piros volt. 
- Hiszek benne, és fontosnak tartom a fiú-lány barátságot. 
- Álom munkáim, hogy híres természetfotós, és író legyek. 

MusicArt kérdései:
- Mi a kedvenc ételed?
Szeretem a rántott sajtot, a vaníliás karikát, és a ropit. 
- Hova utaznál el legszívesebben?
Nem tudok egy helyet kiválasztani. Londonba mindig elutaznék, sőt oda is költöznék. Elmennék Görögországba, mert imádom a görög mitológiát, Amerikába, Franciaországba, Disneyworld-be, és mindenhova. 
- Ki a kedvenc általad megalkotott karaktered?
Hm.. ez olyan, mintha az lenne a kérdés, hogy ki a kedvenc gyereked. Nem tudok rá válaszolni, minden karakterem úgy alkottam meg, hogy a kedvencem legyen. 
- Milyen érzéseket szeretsz leginkább megjeleníteni a történeteidben? 
A barátságot, és a fájdalmat ezekkel tudok a leginkább azonosulni. 
- Változtatnál valamit a mostani életeden?
Igen, nagyon sok mindent megváltoztatnék, ha lehetne. 
- Mi a kedvenc zenei műfajod?
A pop-rock, és a pop-punk zene. 
- Szereted a Vámpírnaplókat? És ha igen ki a kedvenc karaktered?
Igen én is a sorozat rajongói táborába tartozom. A kedvenceim Klaus, Damon, de szeretem a többieket is valamilyen szinten. 
- Játszol valamilyen hangszeren?
Tanulgatom a gitározást, de számos ok miatt félretettem. :(
- Mi a kedvenc színed?
Kék és a fekete. 
- Mik a kedvenc neveid?
Hát ez egy nagyon jó kérdés, mindig kitalálok vagy találok valami újat. :D
- Mi szeretnél lenni ha nagy leszel? Mi a foglalkozásod?
Már eléggé nagynak számítok, és hivatalosan újságíró vagyok. Vagy inkább rádiós, vagy nevezzük médiamunkásnak. 

Juliette Amalia Lucas kérdései:
-Mi az első emléked? 
Uh, ez egy nagyon jó kérdés.. Most gondolkoznom kellene, de amint sikerült valami értelmeset kipréselnem magamból leírom. :)
- Mi a legfőbb ihletforrásod?
A múzsám.. vagy képek, zenék, filmek, vagy az álmaim.
- Mit teszel a rossz hangulat ellen?
Őszintén? Legtöbbször semmit. Úgy vagyok vele, hogy majd egyszer elmúlik. 
- Hiszel valamiben?
Ezen sokszor gondolkozom. Azt hiszem sok dologban, például a szellemekben, a halálon túli életben, fiú-lány barátágban. 
- Mi volt a legnehezebb könyv, amin átrágtad magad?
Pff ez egy jó kérdés, az egyetemen volt pár kötelező olvasmány, amit tényleg végig szenvedtem, pedig nagyon szeretek olvasni. 
- Mik a terveid a jövőre?
Terveim nem nagyon vannak, mert félek, hogy csalódok, inkább csak álmaim vannak, de az nagyon sok. Pl Londonba költözni, utazgatni, írnak lenni, és természetfotósnak lenni. 
- Mit olvasol éppen?
J. K. Rowling: Átmeneti üresedés, és Sarah Dessen: Egy felejthetetlen év. Igen egyszerre kettőt olvasok. :D
- Mi az a három, amit kívánnál, ha egy aranyhallal találkoznál?
Ez megint egy nagyon nehéz kérdés. Mondjuk először is, hogy a családomban mindenki egészséges legyen, és minden gond rendeződjön. A többit hozná a helyzet szerintem. Tartalékolnék a kívánságokkal.
- Karrier vagy család?
Először karrier aztán család.
- Kedvenc író, költő, film, zene?
J. K. Rowling és J. R. Ward, ritkán olvasok verseket nem tudom, Harry Potter, Testvériség, McFly. 
- Inkább bagoly vagy pacsirta vagy?
Is-is. Mostanában inkább bagolynak kellene lennem..Vagy mindkettőnek. 

Folyamatban a lista, hogy kiknek küldöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése